Mag je een mini tampon gebruiken als je je maandstonden niet hebt maar wel veel witte afscheiding?

Wil namelijk naar het strand en zwemmen en dan is het vervelend zonder.... Maar had ergens gelezen dat het gevaarlijk was.

2 jaar geleden
1.5K
ronron1212
2 jaar geleden
Ja je mag het hoe dan ook je bedoeld of het gezond is om het te doen.

Antwoorden (1)

Tampons gebruik je op de dagen dat je het meeste bloed verliest, omdat de vagina anders te droog aan kan voelen en de boel wat minder soepel verloopt. Wat is 'veel' witte afscheiding? Je kan het proberen, maar als dit lang niet zoveel is als je meest bloederige dagen zou ik me er niet aan wagen.