ik kan mij tong in mij keel steken, is dit wel normaal?

Ik vind dit raar maar ik kan het al van toen ik klein was. Mijn neef kon het ook maar is het afgeleerd. Ik weet niet goed wat ik er mee moet doen. ik heb niet aan mijn ouders vertelt alleen aan mijn beste vriendinnen. Kan iemand mij helpen?
groetjes

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
Jij kan iets wat niet iedereen kan. Waarom zou dat een probleem zijn ? Iedereen kan wel iets wat niet iedereen kan.
Ritsuka
3 jaar geleden
"Ik weet niet goed wat ik er mee moet doen"
Ik zou het niet te vaak doen, kans dat je je tong inslikt en stikt.
Verder, wat maakt het uit of wij je vertellen of het normaal is of niet? Wat ga je met deze info doen?

Antwoorden (1)

Je moet niet vragen of iets normaal is. Als jij het kunt is het voor jou normaal, maar het is voor een ander heel bijzonder (want de meeste mensen kunnen het niet).
De tong is de meest ingewikkelde spier die we in ons lichaam hebben en die de meest ingewikkelde bewegingen kan maken. Er zijn mensen, die met hun tong het puntje van hun neus kunnen raken; ook iets bijzonders. De tong is bij de een wel leniger dan bij de ander. Probeer er zelf niet te veel gekke dingen mee te doen, dan kan het echt geen kwaad
Toegevoegd op 16 juli 2020 09:22: bron