Gedichtje? zie toevoeging

Elk jaar maak ik een gedicht voor op de uitnodigings kaart voor m`n dochter haar verjaardag.
Maar dit jaar heb ik echt geen flauw idee wat ik moet schrijven.
Ze wordt 5 en de mensen zijn welkom vanaf 10 tot 7 uur.
is er iemand die mij kan helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ons huis wordt al versiert met slingers en ballonnen, zodat vrolijkheid welig tiert, en 't feest is nog niet eens begonnen. De reden dat we een feestje geven: onze dochter wordt 5 jaar, je bent welkom van tien tot zeven, dus houd je goed humeur maar klaar.

Hoera! voor mijn verjaardag geef ik een party, voor vriendjes en vriendinnetjes en daar hoor jij ook bij ! Nog wel wat nachtjes slapen, voordat je komen mag maar onderaan in dit gedichtje staat op welke dag. En ook hoe laat natuurlijk, dat hoort er ook nog bij. Dus zorg maar dat je vroeg bent, tot dan en liefst van mij !

Bronnen:
http://www.babybytes.nl/answers/1264348734

Iets waarin voorkomt, ' Dat kleine wijf, wordt echt al vijf' of zoiets. Gedichtjes zijn natuurlijk wel het leukst als je ze zelf maakt, want dan kun je het toesnijden op het kind. Persoonlijker dus. Wat me hier opvalt: wat een lange dag maak je er van! Ik heb nooit kinderfeestjes meegemaakt die langer dan pakweg 3 uur duurden. En dan waren de ouders van de jarige al helemaal versleten.. Daar zou ik persoonlijk heel wat meer tegenop zien, dan tegen het maken van een tekstje!

Knoop het in je oren stijf Op ....dag ga ik een feestje geven Je bent welkom tussen tien en zeven Vergeet het niet, want ik word vijf.

Ik word vijf jaar Kom je spelen? je zult je niet vervelen, de taart die staat ook klaar!

De onderstaande tekst voor een uitnodiging voor een jarige jet die 5 wordt kun je natuurlijk voor elke leeftijd gebruiken Tekst uitnodiging verjaardag 5 jaar Lieve Allemaal, Op zondag 9 mei is het zover, ik word 5 jaar! Vanaf 1 uur staat er voor jullie een gebakje klaar. Ik zal mijn feestje dit jaar bij de LOCATIE in PLAATS vieren, ik hoop dat je erbij kunt zijn Dat vind ik reuze fijn! Het feest is van TIJDSTIP tot TIJDSTIP. En als je niet kan bel dan even, Mocht je niet weten waar je heen moet gaan, De routebeschrijving hebben we erbij gedaan. Tot dan! Dikke kus NAAM

Bronnen:
http://uitnodigingen.kaartje2go.nl/teksten...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100