Veel aan die persoon denken voordat je gaat slapen en ook op die dag zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je droomt en dan zie je iemand en dan pas herken je die of je herkent die niet... Maar als je die herkent, gaat de persoon meedoen in je droom...

Herkenning is het... En dat weet je als het zo is...
En het kan elk persoon zijn, ook overleden, maakt niet uit wie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het dromen over bepaalde personen kan er mee te maken hebben dat die personen voor jou in je leven heel belangrijk zijn. Het kan tijdelijk een bepaalde periode zijn. Hun handelswijze of denkwijze leert jou een heleboel over je zelf. Bijvoorbeeld over hoe jij dingen zou willen, het hopen dat die ander haar wensen uit mag laten komen enz. Ze hebben een soort voorbeeldfunctie voor je. Het kan zijn dat je net van tevoren met die persoon een gesprek hebt gehad over die onderwerpen en dat het eigenlijk in jouw hoofd blijft nawerken. Het is dan een verwerking van de gesprekken.