Mijn knie doet al eventjes pijn wat is het beste om te doen?

Circa 4 maand geleden ben ik gevallen en kwam de binnenkant van mijn rechter knie met een behoorlijke klap op de grond. Goed weekje flink last van gehad en dikke blauwe plek. Prima. Ik dacht nu moet het voorbij zijn. Sinds een paar weken heb ik meer werk erbij gekregen en nu heb ik er echt weer pijn aan. Het voelt alsof er op de bovenkant iets beklemd is want buigen doet pijn, maar gestrekt dan word het al minder. Het is ook een branderig gevoel, heeft iemand hier ervaring mee of weet hij wat het is. Ik ben bang dat ik straks weer uit de running lig en dat kan ik niet gebruiken omdat ik een nul uren contract heb en bij ziekte dus ook geen geld krijg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is niet opgezet of zo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan best naar de huisarts gaan met je klachten.
Is er na je val verder onderzoek gebeurd? Want het zou kunnen dat je een scheurtje in de meniscus hebt opgelopen. Of iets anders waar je nu terug last van krijgt.
Dus best naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

vanaf hier is het toch moeilijk te beoordelen, daarvoor adviseer ik je toch een afspraak te maken met een orthopeed, want na 4 maanden...is het vanzelf niet over gegaan...
er kan zoveel gebeuren in een knie..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat je toch naar je huisarts moet gaan, die zal je dan doorverwijzen naar een fysiotherapeut of een andere deskundige op dit gebied.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een fysio heb je geen verwijzing nodig.