is er een overzicht van medisch kosten die in 2012 in de basisverzekering vallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze link bijvoorbeeld; met linksonder een overzicht van elke verzekeraar ( even op klikken ) dan zie je wat er bij hun onder valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'dan zie je wat er bij hun onder valt'. Dat klopt eigenlijk niet, want (en dat is nu juist het kenmerk van de basisverzekering) wat er onder valt is nu juist bij iedere verzekeringsmaatschappij hetzelfde. Het enige onderscheid in verzekeraars vind je dan in het serviceniveau en aanvullende verzekeringen van de verzekeraar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dekking van de basisverzekering behoort bij iedere verzekeraar hetzelfde te zijn, daar die door de overheid in samenspraak met de verzekeraars wordt vastgesteld.