Is het gek als je tegen jezelf aan het praten ben?

ik heb zelf ook mensen tegen zichzelf zien praten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik vind ook niet gek, ik doe het zelf ook
ik noem het hard op denken!
door te praten ook al is het tegen jezelf vergeet ik veel minder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, dat is niet gek, want ze praten niet tegen zichzelf. Dat jij degene niet kan zien tegen wie ze het hebben, is weer wat anders...
13 jaar geleden
ik vind het ook niet gek, sommige mensen hebben het juist nodig om dingen goed te verwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hard op praten helpt je geheugen en power of focus. Zodat je voor jezelf hoofdzaken en bijzaken gaat onderscheiden

Dus nee het is puur geestelijke gezond. Maar als je de norm van Nederland gaat kijken, wordt je wel als gek bestempeld. jou de keuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ik regelmatig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je veel van je zelf houdt doe je dat op zijn tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, een schizofreen is tenminste nooit alleen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee gek is het niet, soms gaat het ongemerkt.
Het meest spontaan is vind ik als je jezelf met b.v. een hamer op de vingers slaat, moet je eens opletten wat je dan zegt en ik denk dat heeeeeel veel mensen dat doen.