Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Aambeienzalf trekt vocht uit 'dikke' wallen. Dit is alleen van tijdelijke duur. Bij overmatig gebruik kan het schade aangbrengen omdat de huid rond je oog erg gevoelig is.

Probeer anders de nieuwe roller van garnier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Jeust;

Volgens de briljante tv-kwis 'Lekker Slim!'wel....

Toegevoegd op 22-04-2009 14:31:46
'Beaurt & the nerd'moet dat zijn, lees ik hieronder. Nog zo'n hoogstaand fenomeen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat was bij Beauty & the Nerd. Ik neem aan dat het klopt, want zoiets mag je anders niet zomaar op tv rond gaan vertellen. Maar ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Ik zou zelf speciale creme voor wallen nemen. Of smorgens een ijsblokje er overheen (in een plastic zakje), of een koud lepeltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het werd ook genoemd in de film: "miss congeniality" als een werkende methode
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dit werkt zeker, maar dan moet je het wel hergebruiken. Ik zou zeggen: nooit geschoten is altijd mis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt, modellen gebruiken dat bijna allemaal... publiek geheim is dat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aambeienzalf is vaak een verdovende zalf dus het zal geen zin hebben dat op je wallen te smeren.
Ook de oorzaak van wallen en aambeien zijn anders en het lijkt me dan ook niet verstandig om te proberen.
Als je zo'n last van wallen hebt zou je eens langs de dokter kunnen gaan of op internet naar tips zoeken om wallen te voorkomen of evt. te camoufleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt me geen goed idee. Wallen worden veroorzaakt door slechte leef- en eet (drink) gewoonten, is een teken dat de nieren overbelast zijn. Aambeienzalf doet niets aan aambeien maar alleen tegen jeuk en pijn. Als je zonder dat er een reden voor is vaak erge wallen hebt is het zaak een natuurarts te raadplegen om uit te zoeken wat er aan schort. Anders: genoeg slaap, genoeg (water) drinken en vooral 's avonds na 7 of 8 uur geen eiwitten en vet meer eten. Voor adressen zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn diverse soorten aambeienzalven beschikbaar. Het is best mogelijk dat een of meerdere hiervan enige werking zullen hebben tegen wallen, gezien het feit dat hiervan op meerdere plaatsen gewag wordt gemaakt. Er zij echter ook zeker zalven die niet het gewenste effect zullen hebben. Produkten met lidocaine als werkzaam bestanddeel zullen alleen pijn en jeuk verminderen, en dus niet helpen tegen walllen. Middelen met Hamamelis zouden wel effect kunnen hebben, maar ik geef geen garantie voor eventuele bijwerkingen op de ogen of oogleden. Je smeert iets op je ogen, dat voor de anus bedoeld is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding