hoe komt t, als je ouder word, je dikker word bij je maag streek.

je weet wel,zo`n zwemband waar niks meer aan is te doen,ookal eet je niet meer of anders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (4)

Dit komt omdat naarmate je ouder wordt alles slapper wordt en de zwaartekracht zijn werk gaat doen, dat er niks aan te doen is, is natuurlijk onzin. met gezond leven en een beetje buikspieroefeningen kunnen ook oudere mensen een prachtig lijf hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al vanaf je dertigste jaar gaat je spijsvertering langzamer werken. En naarmate je ouder word gaat je spijsvertering nog langzamer werken. Als je spijsvertering langzamer word en je blijft de zelfde hoeveelheid voedsel eten krijg je vanzelf bandjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vermoedelijk zijn de vetcellen niet gelijk over het lichaam verdeeld en heb je er meer op die plekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit geldt lang niet voor iedereen hoor. Mijn vader en moeder zijn juist heel dun geworden.

Maar om je een antwoord te geven. Elke jaartje 2 kilo erbij is omgerekend over 20 jaar... precies 40kg.
Dus die 2 kg, welke helemaal niets is (met 1 grote stoelgang ben je die ook wel eens kwijt), stapelt zich en sluipt er dwars doorheen.