Pijn in voet na voetballen wat nu?

Hey, ik zit oo voetbal en afgelopen zaterdag trapte mn tegenstander met het toernooi op mn voet. Ik dacht aan een blauwe teen dus ben gwn doorgegaan met mn wedstrijden, maar toen ik thuis kwam zag ik een bultje aan de buitenkant van mn voet en nu zit er een hele vochtophoping ofzo over de helft van mijn voet. Weet iemand wat dit is.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Wacht een week, ga geen gekke dingen doen en geef je voet rust. Mocht het erger worden bel even de huisarts. Meestal geneest zoiets vanzelf door de tijd heen.