Wat betekent het symbooltje van een trechtervormig glas met daarnaast een reageerbuisje op een smart?

Ik heb een goedkope intelligence health bracelet gekocht. Je kunt er je hartslag,bloeddruk mee meten.
Het is een stappenteller enzovoort. Nu weet ik niet wat het symbooltje van een trechtervormig glas met daarnaast een reageerbuisje betekent. De uitslag kan varieren van 1 tot 100.
Ik heb al veel you tube filmpjes doorzocht.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk even naar de foto. Ik denk dat je dit bedoelt. Het is in ieder geval dezelfde health bracelet. In het filmpje op YouTube wordt gezegd dat nu het zuurstofgehalte in het bloed wordt gemeten. Het is inderdaad bijzonder hoe de meneer Engels spreekt. Voor deze meting, wordt trouwens de bloeddruk gemeten. Wat betreft zuurstof in het bloed. Als de bracelet aan het meten is, gaat het blauwe steeds hoger. Daarna komt er een getal uit. Indien dit tussen de 95% en 100% is, is het perfect. Indien het lager is dan 90% moet je pas op de plaats doen. Ik hoop dat de functie nu helemaal duidelijk is ;-)

Toegevoegd op 16 maart 2019 14:04: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100