Hoe kan ik me minder gestrest voelen?

Ik heb zaterdag en zondag enorme stress gehad. Hele weekend liggen huilen. Nu is alles opgelost maar ik voel me nog steeds zo gestrest. Minder eetlust, hoofdpijn en moe en een onrustig gevoel.

Ik probeer een film te kijken of een boek te lezen maar dat lukt maar niet.

Hoe kan ik me nou ontspannen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is waarschijnlijk een dieper probleem en dus niet volledig opgelost. diepere stress drukken we naar de achtergrond en zit in ons denken. Je denken moet aangepast worden en dit is een proces. Negativiteit loslaten, mensen vergeven, grenzen stellen en leuke dingen doen, licht sporten en gezond eten, zingeving zoeken etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer je je eens helemaal af te sluiten vam de nuitenwereld dan wordt je vanzelf rustig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontspannings muziek luisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe iets wat je echt heel Graag doet en waar je helemaal in op kunt gaan en je gedachten kunt laten varen. Sporten, lezen of computeten oid. Dat werkt bij mij altijd goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te mediteren kan je je weer helemaal rustig voelen