Wat moet ik doen met mijn wond?

Vorige week heb ik mijn wratje laten aanstippen. Na 1 dag zat er meteen een blaar onder met vocht. Na 4 dagen was het vocht weg en begon het velletje los te zitten die ik er vervolgens vanaf heb gehaald alleen zit er nu een soort van gat in mijn voet. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat hij voor het weekend weg is?!?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Daimy2003, niet aan peuteren, pleistertje erop, droog houden.
Reddie
5 jaar geleden
Ik zie hier geen wond, maar een supergezonde nieuwe huid.
Hier hoef je niets aan te doen, dus.
En waarom moet het voor het weekend weg?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Reddie, ken jij dit liedje niet?
https://www.songteksten.nl/songteksten/1832/adele-bloemendaal/mammie-is-dansen.htm

Antwoorden (1)

Voor het weekend zal niet gaan lukken. Een pleister eroverheen plakken. Meer kan je niet doen