Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je 1,5 jaar na een kneuzing nog steeds pijn hebben daarvan?

Ik heb zo ongeveer 1,5 jaar geleden mijn rechter pols gekneusd. Dat is gebeurt teidens een voetbal wedstrijd. Ik was desteids een keeper van een selectie team dus het gaat er zeker fanatiek aan toe. Ik hat mijn pols gekneusd doordat ik uit kwam en met me handen naar de bal dook. Maar op dat moment schoot de speler van de tegen partij tegen de bal. Maar doordat ik net met me handen op die bal zat trapten hij tegen mijn hand aan en niet de bal. Nou dus me pols was erg ver naar achter gedieuwd en het deed veel pijn. De huisarst kwam tot de conclusie dat hij gekneusd was en dat ik een paar weken rustig aan moest doen en mijn pols niet moest belasten. Maar nu zijn we 1’5 jaar verder en heb ik er soms nogsteeds last van is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee,dit is niet normaal.Zijn er destijds rx foto's genomen? Lijkt mij wel iets anders dan een kneuzing te zijn geweest.Ga terug naar je arts voor herbekijken of laat je desnoods door verwijzen naar een sportarts of orthopedist.
(Lees meer...)
fremar
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding