Zijn er medicijnen om je emoties uit te schakelen?

Binnenkort moet ik een moeilijk gesprek voeren
Ik weet nu al dat ik heel emotioneel word
Is er iets voor om emoties voor even uit teschakelen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat voor soort gesprek is het? Als het door een deskundige is, is het juist belangrijk deze emoties te tonen en zeker niet te onderdrukken met medicijnen andere middelen. Zonder medische redenen en dus bewust emoties onderdrukken raad ik sowieso af.
Amadea
5 jaar geleden
Ga dat gesprek oefenen terwijl je voor een spiegel zit en laat je emoties daarbij op de vrije loop. Heb je dit een paar keer gedaan, dan gaat het daarna bij het werkelijke gesprek beter.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is een gesprek voor het uwv
Ben ziek maar doe me beter voor dan dat het eigenlijk is
Antoni
5 jaar geleden
Je kan ook besluiten een rustgevend middel te gebruiken, dus bijvoorbeeld iets dat valeriaan bevat, zoals Valdispert.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Valtispert daar had ik niet aan gedacht heb nog rescue staan
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Goeie, Antoni!
TurfGraver
5 jaar geleden
Wordt vreemd gespek voor ander...

Antwoorden (1)

Echt uitschakelen is denk ik niet mogelijk, maar anti-depressiva dempt je emoties zeg maar. Daardoor zal je minder verdrietig zijn, maar je moet er wel eerst aan zien te komen. En ik weet niet in hoeverre het slecht voor je is als je het niet om medische redenen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
MIn.
Slecht advies om antidepressiva te slikken .
De vraagsteller is niet depressief, maar is bang voor de emoties op dat moment.