pijn na een nierbioptie normaal?

De vraag zegt het al, ze hebben maandag een nierbioptie bij mij gedaan, nu heb ik best last ervan. is dit normaal? even leek het erop dat de pijn afzakte maar nu word het voor mijn gevoel weer erger. ik plas geen bkoed en voel me verder niet beroerd heb alleen pijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Na een medische ingreep kan je te allen tijde contact opnemen met de afdeling in het ziekenhuis waar je behandeld bent.

Het beste antwoord

U mag de dag na het onderzoek niet tillen. De week daarna mag u geen zware lichamelijke inspanning te verrichten. Na die week kunt u weer alles doen.
Krijgt u thuis meer pijn (of neemt de pijn na een week niet af) of bloed in de urine, neem dan contact op met de huisarts of de afdeling nefrologie.