Ik ben al ruim een jaar constant moe. Wat kan ik doen?

Mijn bloed is onderzocht, maar daar kwam niks uit. Ik ben onder behandeling geweest bij een natuurgeneeskundig kinesiologe, maar die kan ook niks meer vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stop eens met moe zijn. Er is niets, dat zeg je zelf. Sport je wel?

Hoe is het met je suikerconsumptie? gebruik je veel suiker en koolhydraten? Suiker zit overal in, in de kant en klaar maaltijden, in de gedroogde mixen voor kip, vleesgerechten je weet wel die van knorr etc. Eet volkoren brood, volkoren spaghetti, zilvervliesrijst daar zitten minder koolhydraten in (zijn ook suikers) weinig aardappelen. Heb je vaak een dip na de maaltijd? let dan op je bloedsuiker spiegel, eet kleine maaltijden over de dag, een keer of 6. Ontbijt, om 10.00 uur, lunch, om 15.00 uur en diner en om 20.00 uur. Dit was bij mij de oorzaak van het moe zijn en caffeïne de deur uit! Misschien heb je hier iets aan?

Dat kan echt heel veel verschillende oorzaken hebben. Ik denk dat je een probeer periode zult moeten inlassen waarin je iets probeert en dan bijhoud wat de resultaten zijn. Kijk wat je aantrekt, wat een gevoel van 'hé' bij je oproept en probeer dat uit. Of het nou een dieet is, vitaminetabletten, sporten, meditatie het maakt niet uit. Vraag ondertussen of de arts een onderzoek kan doen naar eventuele tekorten (altijd handig om uit te kunnen sluiten). Neem ruim de tijd voor jezelf om het uit te zoeken, ondermijn jezelf zo min mogelijk, neem de rust die je nodig hebt dan krijg je uiteindelijk meer gedaan. Probeer negatieve gedachten en gevoelens een beetje buiten de deur te houden, die slurpen energie.

Drink eens een keer lekker 5 cola's daar knap je van op!!!!

Ga naar de site... praktijk Benji.nl Die gaan uitzoeken welke celzouten jij eventueel mist.Dat is een kwestie van op een wattenstaafje speeksel en ochtendurine opsturen.Ga maar informeren. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100