bloedneus...

heb 3 dagen geleden mijn neusslijmvlies weg laten branden en heb net een zware bloedneus gehad kun je als je een loedneus hebt gehad licht in je hoofd zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Je kan best even licht in je neus zijn, aangezien je toch wat bloed hebt verloren, maar meestal merk je dit toch niet echt. Ik krijg elke week minstens wel één bloedneus, en heb er nooit zoveel last van. Je kunt soms wel flink misselijk worden als hij blijft doorbloeden en je veel bloed inslikt. Dit komt in je maag terrecht en dan krijg je een misselijk gevoel. Bloed kun je maar slecht tot niet verteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke week zow.. nee heb het eigenlijk nooit alleen nu misselijk ben ik gelukkig niet alleen licht in me hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat misselijk zijn gaat best snel wel weer over, gewoon even veel water drinken en goed eten!
Je kan na een bloedneus licht in je hoofd zijn. Als jij net een paar dagen geleden een medisch ingrijpen hebt gehad, zou ik echter even de behandelend arts bellen om te vragen of je langs moet komen. Die kan dat beter inschatten dan het GV publiek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een aantal jaar gelede dezelfe ingreep laten doen (beide neusgaten) ik geb hierna nooit weer een bloedneus gehad. dus ik vraag me nu af of de ingreep wel goed gegaan is?? Ik zou als ik jou was wel even bellen naar de kno arts om je situatie voor te leggen