Dit zou kunnen duiden op een hypo!

Hypo:
Bleek zien, verdwaasde blik, beven, zweten, eetbuien, slechte concentratie, heel erg gevoelig worden, aggressief/prikkelbaar, tintelende tong, hoge harstlag, geen energie....

Hyper:
Moe, dorstig, slaperig, vlugge ademhaling, misselijk, braken, zoete adem, emotioneel worden, futloos...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alléén een tintelende tong wijst niet direct op een hypo, het is één van de voorkomende verschijnselen.
-1
Ben zelf diabeet. Heb best wel hypos gehad maar nog nooit een tintelende tong daarbij. Bespreek het met je internist. Het lijkt mij eerder iets neurologisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb in mijn 27 jarige bestaan als diabeet nooit een tintelende tong gehad,anders dan door het nuttigen van te hete vloeistoffen.