Als 2(of meer) vrouwen seks met elkaar hebben e.d, wat voor voorbehoedsmiddel kunnen hun dan gebruiken? ( Tegen SOA'S e.d)?

Dit was een vraag van een familielid, ben er zelf ook best benieuwd naar..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zoals je zelf al bij de trefwoorden zet, kunnen beflapjes worden gebruikt voor het beffen. En verder moeten dildo's en vibrators goed gereinigd worden als de ander hem gaat gebruiken. Ook kan er een condoom om de dildo of vibrator worden gedaan die er vervolgens weer kan worden afgehaald.

Ik weet niet of je van scharen ook een SOA kunt oplopen. Ik verwacht van wel, maar ik zou niet weten welk voorbehoedsmiddel daarvoor is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een beflapje is dan aan te raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt een beetje vreemd maar bij vrouwen onderling wordt er bijna nooit een voorbehoedsmiddel gebruikt.
Wel bij speeltjes die onderling gewisseld worden.
Maar "beflapjes" geweldig !! ten eerste bijna niet meer te krijgen en (ik weet niet of je het wel eens geprobeerd hebt) maar niet echt lekker en " a lot less fun" want probeer er maar eens een vinger in te stoppen als je met een beflapje aan het likken bent.
De GGD heeft ons wel eens het advies gegeven om keukenfolie te gebruiken maar dat is pas echt een downer ;-)
Het risico is wel wat kleiner bij vrouwen onderling maar toch ook bij "scharen wel aanwezig"

Wij zijn een groot voorstander van safe sex maar het moet wel leuk blijven dus dan maar eens per half jaar naar de GGD en hopen dat andere dat ook doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke woordspeling...
Alleen ligt het er wel aan of je in "risico groepen" date
Er wordt door de GGD al onderscheid gemaakt tussen vrouwen, hetero/bi mannen en sec. homo's
Safe sex is betrekkelijk vooral bij sexueel actie mensen (zoals wij) natuurlijk nemen wij onze verantwoordelijkheden en voorzorgmaatregelen maar er zijn grenzen.
Bij swingers wordt wel aan safe sex gedaan maar ik moet de eerste nog tegenkomen die met condoom pijpt of een beflapje gebruikt.
Door periodieke controle is het aantal HIV of AIDS onder swingers in Nederland nihil.
je kan toch zo een vrouwen condoom gebruiken? die je naar binnen moet inbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn er als je sex hebt met een man.