Er zit iets te eten vast tussen mijn keel en neusholte, hoe krijg ik dit weg?

Ik heb vandaag iets gegeten en nu lijkt het alsof het vastzit tussen mn neus en mijn keel. Als ik slik voel ik het achterin mn neus maar ook bij mijn keel. Kan iemand mij helpen? Het irriteert mij mateloos inmiddels.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
22.9K
Amadea
6 jaar geleden
Maak "kokhalsgeluiden", zo'n zwaar ge-gggggggg. Daarmee kan je het los trillen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is het?
(wat was je aan het eten) Neus hard ophalen.
Diep gorgelen.

Het beste antwoord

Misschien toch maar even naar de huisarts, een huisartsenpost of het ziekenhuis gaan lijkt mij. Of in ieder geval daarmee contact opnemen voor een mogelijke oplossing.
Antoni
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, ik ben er net achter gekomen dat het taai slijm is achterin mijn keel. Het voelde echter als een stukje eten maar dit was dus niet het geval.
Antoni
6 jaar geleden
Hiermee is het probleem opgelost, begrijp ik? Gelukkig!

Andere antwoorden (1)

Spoelen met lauw zout water . Eigenlijk water koken zout toevoegen afkoelen !! In een bakje waar je neus goed in past en snuiven maar . Met een pipet kan soms ook maar pas die zijn vaak vervuild . Je kan het ook bij de drogist kopen dan heet het fysiologisch zout