Wat voor soort polsbandje wordt er - voor lengte restrictie - in Walibi gebruikt?

Ik heb gehoord van vrienden dat je allergisch voor papieren materialen kan zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (2)

Polsbandjes kunnen worden gemaakt van de materialen tyvek, vinyl of textiel.

Tyvek is een kunststofvezel die veel lijkt op papier, maar het is veel sterker en bestendiger. Dat zal het materiaal zijn dat voor Walibi wordt gebruikt.
Amadea
6 jaar geleden
In Walibi krijg je volgens mij geen polsbandje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Min.
Je antwoord klopt niet .
Op de webside van Walibi staat :
Walibi heeft veel soorten achtbanen. Er is een Walibi Play Land die vooral is bedoeld kleinere kinderen, maar toch is het verstandiger als je boven de 6 bent. Bij Walibi kun je een polsbandje krijgen. Dat polsbandje geeft je aan hoe lang je bent. 140 cm is de grootste maat, de kleinste maat is 105 cm