Wat doen Pharmaxx kruidenmix en voedingsvezels ik je lichaam?

Ik heb deze willen opzoeken maar vindr dit moeilijk. Het is een soort afslankingskuur voor 1 maand. Ik ben van plan om te dieten en ben al 1 maand bezig en gebruik buiten dit ook vetverbranders en een poeder om met water te mengen. Overdag met het ontbijt een zakje voor de vetverbranding en savonds een zakje voor een platte buik en spijsvertering. Ik ben op punten dieet en probeer ook om
caloriearm te eten. Ik ga lopen in groep 3x per week en ik ga ook 1x per week in een danscafe , hele nacht dansen. Je valt hiermee veel af hoor als je hele nacht doordanst meer als 500 kcal heb ik gelezen. Ik ben tot nu al zeker 6 kg afgevallen op bijna een maand tijd. Maar weet er iemand meer info wat die pharmaxx juist doet in je lichaam?

Weet jij het antwoord?

/2500

Die kruidenmix en voedingsvezels doen niets voor je. Tenzij je ondervoed bent of extreem eenzijdig eet - maar daar fa ik niet van uit. Bij een normaal voedingspatroon voegen kruiden niets toe. Ze kunnen smakelijk zijn, dat wel - maar voedingsstoffen bieden ze nauwelijks en ze veranderen zeker niets aan de energiebalans van het lichaam. Vezels krijg je al voldoende binnen als je normaal gezond eet. Ook eventuele mineralen waar de fabrikanten van zulke middeltjes hoog van opgeven zijn onnodig. Ze kunnen zelfs schadelijk zijn: er zijn mensen die zo bezorgd zijn (en in de advertenties trappen) dat ze een overdosis krijgeb, en na bijvoorbeeld vijf jaar een zinkvergiftiging oplopen. Andere mineralen beïnvloeden elkaar negatief. Neem je extra magnesium? Dan riskeer je een tekort aan calcium. Enzovoort, enzovoort. Kortom: De kruiden en vezels zijn zinloos. Tot slot raad ik je aan de uitstekende reacties te lezen die Ritsuka onder je vraag heeft geschreven. Toegevoegd na 1 uur:   Wat zo'n product misschien WEL voor je doet, is jou ondersteunen op psychologisch niveau. Het regelmatig gebruiken van dergelijke middeltjes doet "technisch gezien" helemaal niets, maar jij houdt daarmee wel het gevoel levend dat je actief bezig bent om je doel te bereiken. Dat gevoel zorgt ervoor dat je gemotiveerd blijft om al die andere dingen te doen die wél een echt effect hebben.  

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100