Ik heb ontzettend veel last van abcessen in oksels!

(nee niet van scheren). Weet iemand een goed middeltje, want mijn huisarts kan er niks mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een aluinkristal helpt goed om de transparantie van de oksel te voorkomen. Het is misschien eventjes zoeken maar misschien is dat een goed idee om te proberen. Toegevoegd na 6 minuten: transparantie = transpiratie

Ik heb jaren lang ontzettend veel last gehad van abcessen (en niet alleen onder mijn oksels...) Diverse testen en bloedonderzoeken laten doen; een eventuele oorzaak werd helaas niet gevonden. Na het laatste onderzoek (door een chirurg), waste deze zijn handen met "Hibiscrub" en raadde mij aan deze vloeibare zeep ook te gaan gebruiken. Ik gebruik deze zeep sindsdien en kan je zeggen dat mijn klachten zo goed als verdwenen zijn! Het wordt niet vergoed door mijn ziektekostenverzekeraar, maar dat maakt me niet zoveel uit; ik koop het zelf wel bij de apotheek. Probeer het eens zou ik zeggen! Hopelijk helpt het bij jou ook, want ik weet waar je over praat....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100