Werkt krauter ol 101 wel of is dit oplichterij?

op de website staat informatie

http://www.akcapeldoorn.nl/productdetails/dr___+f%F6rster+kr%E4uter+%D6l+101+flacon+100ml++(kruidenolie_y_+krauter_y_+dr___+forster_y_+dr___+weindrichs+oil)/2545/0/0

Maar werkt dit wel echt of is dit oplichterij??

Toegevoegd na 10 minuten:
Is er ook ergens een bijsluiter te vinden????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nooit zo'n zin om dit soort vage URL's aan te klikken.
peterjbruins
11 jaar geleden
stippel je kan gewoon die url aanklikken geen probleem
peterjbruins
11 jaar geleden
koop het gewoon en kijk of het werkt dat gaan wij niet voor je doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor vakman en doehetzelver, in stukadoorsmateriaal? In elk geval hoort het dan niet in de rubriek gezondheid thuis lijkt me...

Het beste antwoord

Oplichting is een zwaar woord, maar als je dit koopt betaal je 10 Euro voor een flesje onzin.

Je moet dit kopen als je denkt dan één middel kan helpen tegen hoofdpijn, griep, spierpijn, hooikoorts, insectensteken, vermoeide voeten, zweetvoeten, bestrijding van mieren, rooklucht en blauwe plekken. Ik geloof daar geen barst van, en het valt me nog mee, dat er niet bijstaat dat het ook helpt tegen haaruitval en overgewicht, en dat je met die olie ook nog de krassen uit de lak van je auto kunt poetsen.

Het is ook een tikkeltje merkwaardig dat een bedrijf in stukadoorsmaterialen dit spul verkoopt. Op marktplaats zit 'ie ook al met zijn kruidenolie.
http://diversen.marktplaats.nl/zorg-overige/466555202-dr-forster-krauter-ol-101-100ml-kruidenolie-weindrichs.html

Hier ook nog een uitgebreid testbericht.
http://www.dooyoo.de/medizinische-koerperpflege/dr-foerster-kraeuteroel-111/1524156/

Er staat o.a. dit:
"Dieses Kräuteröl braucht eigentlich keiner. Es hilft gegen nichts, macht nur die Kleidung und Wäsche schmutzig, und zieht nur schwer in die Haut ein. Es riecht zwar ganz angenehm nach Kräutern,doch persönlich will ich nicht danach duften. Ich bin schliesslich kein Weihnachts-oder Tannenbaum. Nicht dass mich dann noch die Hunde auf der Strasse anpissen,weil sie mich für einen solchen halten."
:-)

Kortom: als je echt geld teveel hebt, koop dan eens zo'n flesje. Zo niet, dan zijn er leukere dingen die je met een tientje kunt doen.