Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe ik mijn oud klasgenoot uit 2002/2003 terug kan vinden?

ik weet alleen de voornaam nog. En hoe je het schrijft weet ik ook al niet meer of het nou (kathelijn is of kathelijne of cathelijn of kathleen) ik weet het niet meer, heb overal gezocht waar het mogelijk was. Dus weet iemand misschien een betere manier?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer deze twee sites eens...
Even spelen met zoektermen i.v.m. spelling van de naam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

schoolbank.nl misschien? Hyves? (maar dan moet je ook wel een woonplaats weten...) Wieowie.nl
Maar zonder naam word het wel een beetje lastig denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Navragen aan andere klasgenoten die je wel nog kent? of zoals wordt gezegd via schoolbank?

En als je een goede rede hebt om degene terug te vinden, mischien via de administratie van de school?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de school zelf denk ik. die bewaren jarenlang leerlingeninformatie. die kunnen je dan in ieder geval de juiste naam geven als ze verder geen info willen geven, dat zoekt wat makkelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet meer dan een voornaam hebt, waarvan je ook nog niet exact weet hoe je deze spelt, dan is zelfs internet (google/schoolbank/hyves) niet de juiste ingang.
Aangezien het nog niet zo lang geleden is, lijkt de
school zelf me de beste mogelijkheid om in ieder geval
haar achternaam en juiste spelling van de voornaam te
achterhalen. Verder misschien haar vriendinnen uit
de klas die wellicht nog wel contact hebben of weten
waar ze naartoe verhuisd is.
Daarna kun je weer verder met internet aan de slag, lijkt
me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat probleem heb ik ook, met een marian of marianne maar weet geen achternaam of woonplaats, irritant is dat, iedereen die ik spreek van die klas kent haar maar weten het ook niet,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding