welke pillen voor spiermassa

Ben al aan t trainen in de gym en hoorde dt je sneller je spiermassa kan opbouwen. dit dmv pillen of shakes die beschikbaar zijn. ik wil zelf niet overdrijven, maar als ik sneller aan strakke billen benen en buik kan komen waarom nie? en ook nog, is dit wel aan te raden voor vrouwen?....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (5)

Je komt door het slikken van pillen echt niet aan strakke billen, benen en buik.

Wel dankzij goede voeding in combinatie met voldoende beweging. Trainen is dus best aan te raden, maar ga dan ook gezond eten en drinken als je sneller resultaat wilt zien. Je zou op dagen dat je traint, wat meer eiwitten kunnen consumeren voor de spieropbouw.

En als je met alle geweld toch pillen wilt slikken:

Neem elke dag een mulitvitaminepil.
Tevens kun je spirulina en chlorella tabletjes slikken, dat zijn geen chemische pillen, maar natuurproducten, (algen) en die zitten bomvol vitamines en mineralen.

Succes en veel plezier met sporten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel pillen. Maar die moet je niet gebruiken. Het zijn pillen met testosteron erin. Je hormoonspiegel kan erdoor in de war raken.

In de sport zijn deze pillen verboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Creatine zorgt voor versnelde spieropbouw.
Deze zijn in de fitness te koop als shake of als pil / poeder.
Je lichaam 'blaast ervan op', en zal niets doen aan eventueel aanwezig vetweefsel. Dus of je er wat mee opschiet betwijfel ik.
Is vooral populair bij bodybuilders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er niet keihard bij traint, wordt je er alleen maar dik van. En dat is, als ik de vraag goed begrijp, niet echt de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Geef ik ook aan in mijn antwoord.
Door deze pillen zijn er veel vrouwen een man geworden en is hun hele leven verpest. Die pillen vragen te veel van je lichaam en je lichaam gaat er echt aan kapot op den duur, ook voor mannen.
Ze zijn voor een reden illegaal, dus niet aankomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet doen,niet nodig,slecht voor je lichaam en zwaar verteerbaar.