Iemand missen, wat kan ik doen?

Ik ga straks een week op vakantie en mijn vriendin gaat ook een week weg, we hebben geen internet daar en ook geen beltegoed dus we kunnen niet smsen. Ik ga haar dan heel erg missen! Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik zou toch proberen te genieten van jou vakantie, het zou zonde zijn om dat niet te doen, maar het zal waarschijnlijk wederzijds zijn, als je haar mist, probeer dan te denken dat zij jou ook mist....
En je kan ook aan jullie mooie momenten denken.
En het gaat eens zo leuk zijn om haar daarna terug te zien, kijk daar naar uit, die éne dag....komt wél!
Een schrale troost, ik hoop dat het een beetje helpt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik wel eens gedaan heb is voor elkaar elke dag een briefje schrijven en deze mee geven op reis (dus voor elke dag een briefje). Verder is het handig om gewoon zo veel mogelijk bezig te zijn zodat je niet constant aan de ander hoeft te denken. Het is maar 1 week, dus dat overleef je wel :) Leuk is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd in gedachten dat het maar om 1 week gaat, dat is wel te overzien lijkt me. Focus je tijdens die week lekker op je vakantie en geniet er van. Voor je het weet ligt je liefje weer in je armen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toch geen beltegoed hebt, neem je telefoon dan ook niet mee. Scheelt weer onnodig vaak erop kijken, wat het gemis alleen maar erger maakt.

Het briefjesplan vind ik wel een goed idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kan doen is niet kinderachtig zijn. Een week is zo voorbij en zeker als je op een nieuwe plek op vakantie bent. Flink bezig zijn maakt dat de tijd voorbij vliegt. Je kunt toch niet altijd en eeuwig aan elkaar vastgeplakt zitten, vind je nu zelf ook niet?