Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik nog steeds geen koffie lusten na griep 4 weken geleden?

4 weken geleden werd ik getroffen door een heftige griep waarbij ik de eerste 3 dagen het bed moest houden. Ik kon net aan naar het toilet lopen, een paar meter. Ik lust echter nog steeds geen koffie. Het heeft een hele bittere smaak. Ik genoot er hiervoor heel erg van, dus baal hiervan. Hoe kan het dat dit zo lang duurt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Vervelend zeg! Ik hoop dat dit snel verbetert.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Geurreceptoren kunnen tijdelijk beschadigd zijn door het influenzavirus (griep). Soms kunnen mensen na een griepaanval verscheidene dagen of zelfs weken niet goed ruiken of proeven. In zeldzame gevallen is het verlies van reuk- of smaakzin blijvend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Yep, griep (de echte, dus geen zware verkoudheid) is echt een ernstige ziekte. Laten we hopen dat dat besef breder doordringt.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing