ga je sneller kalen als je vaak een pet draagt?

Ga je dus sneller kaal worden als je vaak een pet draagt?
Mijn vader is kaal en dat is erfelijk dus..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

maak niet uit, ik draag een pet en heb een kale knar, wat er nog staat is tondeuse werk, m,n vader nooit een pet, kale knar, m,n zoon nooit een pet, bijna een kale knar.
draag maar lekker je petje, als je het word, dan word je kaal, zit in je genen, gewoon erfelijk.
maar 2 van m,n vier broers hebben gewoon een kop met haar, dus het is niet zo dat je ook kaal word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kaal worden is erfelijk belast dat ook, maar steeds een pet dragen draagt er ook aan bij dat je eerder kaal word...
je haren moeten kunnen luchten onder de pet verstikt t als het ware...
vroeger werden vrouwen ook kaal van het dragen van pruiken, omdat t eigen haar verstikt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is al erfelijk bepaalt en maakt dus niet zoveel uit..