Hoe kan ik het beste meer spiermassa en -omvang kweken door middel van voeding?

Ik sport nu zo'n acht maanden, drie keer per week. Ik doe veel krachttraining en zie ook resultaat. Ik ben een redelijk smalle, droge jongen, maar ik wil wat breder worden. Ik eet gezond, maar doe niks speciaals. Wat is voor mij de beste voeding, denk ook aan shakes etc.?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
tinus1969
7 jaar geleden
Sommige mensen worden gewoon niet breed.
Ritsuka
7 jaar geleden
Kijk eerst eens wat je nu binnenkrijgt. Begin eerst eens met vaker een bak kwark en wat kip enzo eten. Shakes kan, maar dit is aanvulling.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ervan uitgaande dat je nu een standaard nederlands supermarkt voedselpatroon hebt.
Eet meer hoog kwalitatief (dierlijk) vet, omdat dit grotendeels uit zuivel en vet vlees zal bestaan ga je automatisch meer dan genoeg eiwit eten.
Ideaal koop je dat rechtstreeks bij een boerderij(winkel) in de buurt. Vet eten zorgt mede voor stabiele en correcte hormoon niveaus.
Google maar eens op "high fat fitness" en "high fat bodybuilding"

Antwoorden (1)

Voor spieropbouw is eiwitrijk voedsel belangrijk. (Maar wél in de juiste verhouding met andere voedingsmiddelen).
jc54