Wat kan de bult in elleboogholte zijn?

Hallo,
Ik moest 5 maanden geleden een keertje bloed laten trekken. Ik heb enkele dagen een ferme blauwe plek gehad. Toen de blauwe plek verdwenen was viel me op dat ik een bult had in mijn elleboogholte als ik mijn arm volledig strek. Je ziet de bult zo en hij is ook hard, maar doet geen pijn.
Wat zou dit kunnen zijn? Ik vind het een beetje vreemd omdat het bloedtrekken al een aantal maanden geleden is...

een jaar geleden
1.2K
Pieterke
een jaar geleden
Ik zou toch even langs de dokter gaan.

Antwoorden (1)

Het kan een bloedstolseltje zijn (onschuldig). Mocht je je echt zorgen maken zal ik even je huisarts raadplegen
een jaar geleden