Nou ja het blijft subjectief maar als meerdere mensen er baat bij hebben kun je misschien stellen dat er toch tenminste iets aan klopt. Zo lees ik hier http://vagezaken.nl/content/slaaprichting-oost-west-best-186/ verschillende mensen die er baat bij hebben

Toegevoegd na 3 uur:
Misschien moeten we het allemaal eens uitbroperen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe bedoel je: klopt het?

Feng Shui gaat over de relatie tussen de mens en de leef- of werkomgeving en is gericht op harmonie tussen natuurlijke en gecreëerde vormen. Alles wat de mens maakt is in wezen niet natuurlijk, maar kan wel met die natuur in harmonie gebracht worden.

Als je dat gelooft dat klopt het!

Feng Shui (letterlijk: wind en water) is gebaseerd op de wisselwerking tussen Yin (massief en onbeweeglijk) en Yang (licht en actief).
Volgens de Feng Shui-filosofie is iedereen en alles op deze wereld met elkaar verbonden door een stroom van universele energie: C’hi (letterlijk: levenskracht).
Als deze C'hi optimaal door je huis of werkruimte beweegt, beïnvloedt hij je leven op een positieve manier. In de slaapkamer zal het zelfs een positieve impuls geven aan je seksleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Sommige mensen geloven in Feng Shui.
Sommige mensen geloven in de oude "kennis" van de Tolteken en de Azteken. Het leuke is: beide geloven zijn op een aantal punten in volstrekte tegenspraak met elkaar. Klopt Feng Shui? Zou kunnen, maar als je dat zegt, zeg je automatisch dat de eeuwenoude kennis van de Tolteken en de Azteken waardeloos is. Klopt de oude oerkennis van de Tolteken en de Azteken? Zou kunnen, maar als je dat zegt, zeg je automatisch dat Feng Shui onjuist is.