Mezelf s'nachts beter voelen ?

Ik heb waarschijnlijk een flinke griep te pakken maar nou voel ik me overdag echt verschrikkelijk en s'nachts gaat het een stuk beter.
Ondanks dat ik echt heel slecht slaap en overdag ook amper slaap.
Ik zweet me echt kapot maar heb het tegelijk ook koud maar ook koude rillingen.
Ik heb geen koorts 37,3.
Het gekke is dat ik echt het idee heb dat ik 40 graden koorts heb :-(
Ik voel me verschrikkelijk beroerd.
Ik snotter en nies me rot.
Als ik onder de dekens ga liggen moeten die met 5 seconden weer van me af want dan stik ik vam de warmte en 5 sec zonder deken verga ik van de kou.
Ik ben al bezig met antigrippine maar heb niet het idee dat dat helpt :-(

Nou vraag ik me af of dit wel een griep is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (2)

Dokter? Veel fruit eten en spinazie(ijzer)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan een combinatie zijn van griep en het afkicken van Tramadol. Als de behandeling met Tramadol wordt gestopt, kunnen ontwenningsverschijnselen optreden, zoals opwinding, angst, nervositeit, slapeloosheid, ongecontroleerde spierbewegingen (hyperkinesie), trillen en maag-darmklachten. Andere symptomen die zeer zelden zijn waargenomen na het staken van tramadol zijn bijv. paniekaanvallen, hevige angst, hallucinaties, tintelende huid.
Ik zou contact opnemen met je huisarts om dit met te bespreken.