Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben nu in mn stopweek maar ik wil het graag verkorten(ben 2 dagen ongetseld, dus heb ik net weer de pil geslikt wanneer stopt het bloeden dan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zo werkt het niet. Als de bloeding eenmaal begonnen is kun je hem niet weer stoppen ; die gaat dan gewoon de normale 4-6 dagen door. De pil is wel weer betrouwbaar vanaf de eerste dag dat je hem slikt.

Met nog even de aantekening dat de pil geen speelgoed is ; het is altijd verstandig de bijsluiter van jouw pil GOED door te lezen, en informatie te zoeken over wat je precies aan het doen bent en wat de consequenties kunnen zijn van pillen doorslikken en overslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke bedankt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb op GV weleens begrepen dat je de pil door kan slikken waarbij je dus geen onttrekkingsbloeding meer krijgt. Wellicht is dat wat voor de vrager?!
Amadea
7 jaar geleden
Met als risico dat je ineens op een ongewenst tijdstip een doorbraakbloeding krijgt. Wat dat betreft kun je je beter aan het maandschema houden, want dan weet je van te voren waar je aan toe bent.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding