Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bied ik meer vooruitgang in de ontwikkeling van mijn buikspieren?

Ik train mijn buikspieren al zo'n anderhalf jaar. Eerst heb ik een jaar lang 4/5 dagen in de week dezelfde oefeningen gedaan. Ik deed dan 15 oefeningen allemaal één keer op die dag. Daarna boekte ik geen vooruitgang meer, dus heb ik het anders aangepakt. Ik train nu 3 keer per week. Elke keer dat ik train pak ik 7 oefeningen en doe ik 4 setjes van alle oefeningen. Nu merk ik dat ik toch niet echt vooruitgang boek. Hoe kan ik het beter aanpakken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
625

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hangt er vanaf wat jij vooruitgang noemt. Sixpack of grotere spieren en dus sterker. Voor de sixpack zal je minder moeten eten en voor de kracht zal je net meer moeten eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Buikspieroefeningen zijn goed om te doen, al is het alleen maar omdat je buik er strakker van wordt. Het is echter niet zo dat je met buikspieroefeningen specifiek het vet op de buik aanpakt. Waar vet zich ophoopt in het lichaam is afhankelijk van diverse genetische en hormonale variabelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding