Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb erg last van hoofdpijn soms wazig zien en niet goed zien in de verten wat zou ik evt kunnen doen of hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Optiek
998

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

afspraak maken bij oogarts of opticien. Wij kunnen hier geen diagnose stellen.
Je kunt ook met de huisarts beginnen
(Lees meer...)
9 jaar geleden
als iemand slecht ziend is en geen bril draagt kan hij/zij daar duizelig en of misselijk van worden en ook hoofdpijn van krijgen, je zou je ogen kunnen laten meten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het antwoord is afhankelijk van het feit of dit wazig en moeilijk in de verte zien plotseling is gekomen of iets dat geleidelijk is gegaan. Als het zeer plotseling en ook blijvend is dan zou ik als de wiedeweerga naar de dokter gaan. Als het geleidelijk is dan is een bezoekje aan de opticien de moeite zeker waard. Om te antwoorden wat je zou kunnen hebben, is een gevaarlijk antwoord want het blijft suggereren en ik ben geen dokter. Maar om een suggestie te opperen; plotseling wazig zien kan wijzen op een tumor in het hoofd, depressie en nog vele andere ziektebeelden. Als het geleidelijk is, dan komt dit meestal door het simpelweg ouder worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding