Durf bijna niet meer te eten

Zins vrijdag durf ik bijna niet meer te eten voornamelijk omdat ik na het eten heel misselijk wordt overgens ben ik ook vreselijk moe en slaapoverdag ook best veel iemand ideeën wat het kan zijn?

Toegevoegd na 12 minuten:
Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben maar dat kan bijna niet want slik de pil en vergeet hem nooit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou als ik jou was maar even bloed laten prikken op pfeiffer! Zo had ik het ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huisarts heeft zeker een idee wat je hebt. Zorg wel dat je voldoende drinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je een beetje bloedarmoede hebt,dat is via een bloedonderzoek vast te stellen,of misschien heb je een virusje onder de leden.
Toch wil ik even opmerken dat,ook al slik je trouw de anticonceptiepil,er altijd toch een hele kleine kans op een zwangerschap is.De pil is namelijk niet 100% betrouwbaar,dus je zou voor de zekerheid even een zwangerschaptest kunnen doen.
Probeer verder wel kleine beetjes te eten over de dag gespreid,liefst licht verteerbare dingetjes.Want een lege maag voelt meestal niet prettig en geeft soms ook klachten.Probeer goed te blijven drinken,liefst heldere vloeistoffen zoals ranja ,drinkbouillon en dergelijke.
Als je niet snel opknapt zou ik toch even een afspraak maken bij de Huisarts,gewoon voor alle zekerheid.