Kan je met een koortslip patch pleistertje zoenen zonder de ander te besmetten?

Hallo,
Mijn vriendin heeft een koortslip, maar we willen wel graag zoenen. Nou zag ik dat er van die koortslip patch pleistertjes zijn die je over de koortslip heen kan plakken. Als ze zo'n pleistertje op haar koortslip heft en die het bedekt, kunnen we dan zoenen zonder dat ik gevaar loop het virus ook te krijgen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Die pleisters plakken heel slecht!
Het is echt een afrader.

Ik gebruikte altijd puur alcohol, wat ze ook voor wonden gebruiken (met een wattenstaafje op de koortslip deppen)
Het brand wel even, kans is dat het wel binnen 3 dagen weg is.

Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een gouden regel:
Als het over jou gezondheid, of jouw ziek zijn gaat, naar anderen toe, en je twijfelt zelf over de goede afloop mocht je iets overwegen te doen?
DOE HET NIET !
(Mocht Goeie vraag weer afkomen dat dit geen antwoord is op de vraag en dat er geen link is en regeltjes en zo.
Dan ben ik weg van goede vraag.)
Mijn antwoord is thans wél een goed antwoord op de vraag, het antwoord is dat ik het afraad.