Witte vlekken in mond, pijn in mond, wat kan het zijn?

Ik heb al een behoorlijke tijd last van mijn mondbodem. Het is al vanaf de zomervakantie. Ik heb last van witte rechthoekige vlekjes in mond, hem ook blaasjes gehad die zijn nu weg. Ook last van opgezette mondbodem. Soms voel ik ook alsof ik een haar in mijn mond heb maar echter is het dan een witte draad met slijm. Het is heel erg pijnlijk. Ik ben bij drie huisartsen geweest en kno arts maar niemand kan zijn vinger erop leggen. Sorry voor de lap tekst. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien aften? zie: http://www.mlds.nl/ziekten/66/aften/?gclid=CMWH4f350sgCFQq3GwodRrUMww
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi bedankt dat je meedenkt! Het zijn geen aften, want die heb ik weleens eerder gehad en anders hadden de huisartsen het wel gezien. Toch bedankt

Het beste antwoord

Misschien ben je niet bij de goede arts geweest. Heb je er al eens over gedacht om naar de tandarts te gaan?

Een tandarts is vaak beter op de hoogte van problemen in en om de mond dan een huisarts.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik kan geen antwoord geven op wat je mankeert omdat ik jou niet ken en zelf geen arts ben. Ik kan allerlei enge dingen opnoemen die overeenkomen met jouw klachten maar daar heb je niets aan.

Omdat 3 huisartsen en de KNO geen oorzaak kunnen vinden zeg ik "ga naar de tandarts" kennelijk mankeer je iets wat bij de artsen onbekend is. Grote kans dat de tandarts het dan wel kent.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik vraag me af of je al meer weet.

Andere antwoorden (1)

Ik dacht even aan aften. Maar je verdere beschrijving komt niet overeen. Mocht er sprake zijn van aften dan is het het best om je mond te spoelen met lauw water en zout.