Waarom urineren sommige mensen luidruchtig,met de straal in het water?

Hebben mensen er geen erg in of geen probleem mee,dat het hele huis meeluisterd en de buren wellicht ook?
Persoonlijk vind ik het geen porem,vandaar de vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Inderdaad omdat ze er geen erg in hebben...In mijn vorige appartement waren de muren/vloeren erg dun, en als mijn bovenbuurvrouw plaste was dit goed hoorbaar. Iemand die bij mij op bezoek was, zei eens bewonderend : het lijkt wel, of er boven een paard staat te pissen....
Maar ik had niet de moed het haar te vertellen : je kunt er zo weinig aan doen, als de woningbouw zo'n toilet in bouwt, dat je in water, en niet op porcelein plast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat je ruzie krijgt als je bijvoorbeeld op de wc-bril, de vloer of de muur piest. Daarnaast is dat ook nog heel ranzig. Daarom pist men liever in de wc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A-socialen,die zijn niet sociaal dus geven ze niet om de mening van hun medebewoners of amderem in hun omgeving.

Sommige hebben dan net teveel gedronken en dan gaat het ook allemaal wat luidruchtiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk alleen maar, omdat anderen dat weer niet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heerlijk als je heel nodig moet! dan is dat gewoon een genot! de druk van de ketel af en een oer kreet erbij maakt het nog zaliger :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om aan iedereen te laten horen dat ze van begin tot het eind best wel kunnen mikken en niet de rand raken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik staand plas, en ik mik naast het water spetteren er fijne druppeltjes alle kanten op.
Als ik ín het water plas is dit niet zo (wel wat grotere druppels maar die komen lang niet zo ver), en het scheelt moeite en tijd als ik niet elke keer na het plassen de wc-rand hoef schoon te maken.