Waarom urineren sommige mensen luidruchtig,met de straal in het water?

Hebben mensen er geen erg in of geen probleem mee,dat het hele huis meeluisterd en de buren wellicht ook?
Persoonlijk vind ik het geen porem,vandaar de vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Inderdaad omdat ze er geen erg in hebben...In mijn vorige appartement waren de muren/vloeren erg dun, en als mijn bovenbuurvrouw plaste was dit goed hoorbaar. Iemand die bij mij op bezoek was, zei eens bewonderend : het lijkt wel, of er boven een paard staat te pissen.... Maar ik had niet de moed het haar te vertellen : je kunt er zo weinig aan doen, als de woningbouw zo'n toilet in bouwt, dat je in water, en niet op porcelein plast...

A-socialen,die zijn niet sociaal dus geven ze niet om de mening van hun medebewoners of amderem in hun omgeving. Sommige hebben dan net teveel gedronken en dan gaat het ook allemaal wat luidruchtiger.

Eigenlijk alleen maar, omdat anderen dat weer niet doen!

heerlijk als je heel nodig moet! dan is dat gewoon een genot! de druk van de ketel af en een oer kreet erbij maakt het nog zaliger :D

Om aan iedereen te laten horen dat ze van begin tot het eind best wel kunnen mikken en niet de rand raken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100