Is het slecht als er iets zo diep in je keel zit dat je moet kotsen?

Kan het iets in je keel ofzo beschadigen? Iets in de vorm van een dildo maar dat is het niet, het maakt niet uit wat het wel is. Ik wil alleen weten of het slecht is. Is dat genoeg informatie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Overgeven is een natuurlijke reactie van je lichaam om te proberen schadelijke stoffen kwijt te raken.
Als je die reactie krijgt, bij blijkbaar een banaan, dan geeft je lichaam aan dat dit niet prettig is.
Het gevoel van kokhalzen alleen is niet zo erg, dat is een waarschuwing, maar als je echt mot overgeven, komt er maagzuur omhoog, wat je slokdarm, slijmvliezen en glazuur van je tanden aantast. Dat is dus wel slecht.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is geen banaan ._.