hoe krijg ik haartjes uit mijn huid?

Ik ben al een paar maanden bezig met een laser behandeling. En nu heb ik op mijn benen dat de haartjes eigenlijk niet meer groeien, maar ze zitten nog wel onder mijn huid. Ik kan deze er gewoon 1 voor 1 uitknijpen net zoals een puistje, en dan gaat het haartje eruit. En volgensmij groeit ie dan helemaal niet meer terug.
Maar om nou mijn haartjes op mn benen 1 voor 1 uit te knijpen zie ik niet helemaal zitten, heeft iemand ideeën over hoe ik dat kan doen? Of gaan ze er vanzelf uitvallen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Amadea
9 jaar geleden
Met een pincet er uittrekken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea, ze zitten onder de huid. Pincet lijkt me dan alleen maar schade aan de huid toe te brengen.
Ritsuka
9 jaar geleden
hoe vaak scrub je?

Het beste antwoord

Door het laseren gaat het haarzakje stuk, daar kan dan geen nieuwe haar meer uit groeien, de haar die er nog zat groeit dan gewoon uit de huid, je hoeft daar dus niets aan te doen.
Zodra de haartjes boven het huidoppervlak gaan, mag je ze scheren, epileren of harsen mag na de behandeling niet.
De haartjes kunnen terug komen na de laserbehandelingen, dan is het verstandig eens per jaar een onderhoudsbehandeling te nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn speciale cremes te koop die het ingroeien van haartjes voorkomen.
Je kunt ook flink scrubben, dat helpt ook goed.