Donker bloed tijdens menstruatie, moet je naar de huisarts?

Ik weet dat het heel veel kan betekenen, maar ik heb de afgelopen paar maanden niet op het eind maar gelijk in het begin van m'n menstruatie donker bloed. Het is soms zelfs zwart, ik heb ook altijd buikpijn en zelfs pijn daar. Ik slik ook de pil, moet ik naar de huisarts?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Meestal is dit normaal dat dit voorkomt, elke vrouw heeft hier eigenlijk last van dat dit gebeurd. Als je het toch niet vertrouwd zou ik toch de huisarts bellen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel normaal meid!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, heel normaal. Ik heb het ook al mijn hele leven, zowel aan het begin als aan het einde van de menstruatie. Mijn eerste menstruatie ooit was zelfs helemaal zo. Ik snapte er niets van en dacht dat ik in mijn broek aan het poepen was (sorry voor de uitdrukking). Ik was goed voorgelicht, maar dit lees je dan weer nergens...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voor de zekerheid kun je inderdaad de huisarts even raadplegen,
maar je kunt verwachten dat die zal zeggen dat het gewoon normaal is.
alle vrouwen zijn anders en hebben dus ook ander bloed.
zwart bloed is oud of het hoort gewoon bij je
heel veel succes