Wat is een werkende behandeling tegen de "parelketting" ?

Heb er sinds een paar maandjes last van, nouja last. Ik vind het er niet "mooi" uitzien om het zo te zeggen. Gelukkig is het maar in hele kleine mate.. Wat werkt hiertegen ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
Is normaal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel mannen met deze variant van de normale anatomie maken zich hierover wat zorgen, en niet allemaal durven ze ermee naar de huisarts te gaan, die ze na een enkele blik gerust zou kunnen stellen. Door de verwarring met de SOA genitale wratten en door een meer algemene schaamte, zijn patiënten soms zelfs minder tot niet of nauwelijks seksueel actief. De papillen worden door sommige mannen als visueel weinig aantrekkelijk beschouwd, ten opzichte van een gladde onderkant van de eikel. Echter: de wetenschap dat een substantieel deel van alle mannen deze papillen heeft en het feit dat er geen sprake is van een SOA dragen bij aan de gemoedsrust van de patiënt.

Antwoorden (1)

Op zich is een parelketting volkomen onschuldig. Behandeling is niet nodig.

Wat ik vond:

”Als je er tandpasta op smeert gaan ze weg, omdat tandpasta hydraterend werkt. Het neemt vocht weg, en dat zijn die bultjes eigenlijk ook. Talgkliertjes. Ze zijn bij mij bijna helemaal weg gegaan. Maar ze zijn wel weer terug gekomen, maar wel kleiner dan eerst.”

“Ik heb het uiteindelijk dus weg laten halen bij de dermatoloog (die het zelf ook had trouwens)... die deed het met een soort electro-apparaatje, waarmee hij alles had weggebrand. Vooraf krijg je een zalfje wat de eikel verdooft. Het is nu weg en ben die man echt zeeeer dankbaar. Nu 9 jaar later is het nog niet teruggekomen.”

Toegevoegd na 12 uur:
Voor de duidelijkheid: de twee genoemde oplossingen staan in onderstaande link.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed: +
Staat ook hier:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=148144.0
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met de dermatoloog, heb je er na de behandeling last van ? Of weet je dat niet zeker ?
SimonV
10 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: ik heb het probleem zelf niet. Ik citeer alleen maar. Vandaar de aanhalingstekens.