heb al week pijnlijke tepels weet iemand wat het is?

als ik me tepel vast pak doet het heel veel pijn

ik ben niet zwanger heb al test gedaan

en ik heb 17 jaar ik weet niet of met de leeftijd te maken heeft

als iets fout is geschreven ik heb dilemma

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
Neem even contact op met de huisarts. Het kan van alles zijn (zie link). We hebben niet genoeg info hiervoor. De huisarts kan meteen actie (laten) ondernemen. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/116271-pijnlijke-tepel.html

Antwoorden (1)

Ik denk dat het gewoon je hormonen zijn, no worries! Gaat vast gauw over. Anders kun je altijd even langs de huisarts.

Toegevoegd na 17 seconden:
Misschien moet je ongesteld worden?