Wat voor.medicijn is dit? descriptie L2

Ik heb een klein wit rond pilletje met het descriptie L2 aan beide kanten. Ik ben nieuwsgierig in medicijnen in het algemeen en ben daarom benieuwd wat dit voor pilletje is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Ik vermoed Levothyroxinenatrium, 50 mg.
Dit middel wordt meestal gebruikt bij een vertraagde schildklierfunctie.
Maar het zou zomaar kunnen dat er ook andere medicatie is met deze inscriptie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb het even opgezocht. Maar dit medicijn heeft de descriptie L2 aan 1 kant. En ik zoek met beide kanten. Er zit trouwens ook een breuklijn in.