Opgeblazen gevoel in bovenbuik, gezwollen buik, druk op borst, steek in been en drukkend gevoel in kaak, armen en handen? Wat kan dit zijn?

Ik heb al sinds gisterochtend steken in mijn rechterbeen. Sinds vannacht ook druk op mijn borst. Vanaf vandaag is er ook een week gevoel in mijn kaken, duizeligheid, een gezwollen buik, een vol gevoel in mijn bovenbuik en koude handen en voeten bijgekomen.

Ik vraag me af wat er met me aan de hand is. Voor zover ik weet ben ik helemaal gezond, doe geen rare dingen en ben nog maar 16 jaar. Ben benieuwd of jullie wat weten!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt wel of er geen huisartsen meer nodig zijn. Iedereen die iets mankeert gaat gewoon op internet aan vreemden vragen wat het is....
Ritsuka
9 jaar geleden
Huisarts
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea, snap je opmerking! Moet alleen even wachten tot mijn vader zover is om me naar de huisartsenpost te rijden en vroeg me af of er mensen waren die het herkenden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zaterdagavond naar de huisartsenpost is behoorlijk duur. Kan me voorstellen dat iemand eerst op internet kijkt als hij/zij twijfelt of dit tot maandag kan wachten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel mensen schrijven kwalen toe aan de leeftijd,va 50 +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt als hyperventilatie ; daar kun je allerlei vervelende vage klachten van krijgen, verergert nog door de stress. Benieuwd wat de huisarts zegt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben je al bij de huisarts geweest?

Antwoorden (1)

Aangezien je last van je kaken hebt, zou ik denken aan een verstandskies die door komt. Daar kun je vaak veel last van hebben, en veel mensen krijgen last van allerlei "kwaaltjes" die wat op griepverschijnselen kunnen lijken. ( spierpijn, misselijkheid, duizelig)

Het kan natuurlijk ook gewoon een griepje zijn die eraan komt, of menstruatieverschijnselen of groeipijn. Als je denkt dat dit het niet is, zou je voor de zekerheid een zwangerschapstest kunnen doen, of gewoon even een afspraak maken bij je huisarts.

Ik zou mij niet al te veel zorgen maken, maar als het langer aanhoud toch zeker wel even langs een dokter gaan. Beterschap!