Kan mijn vriendin zwanger raken als zij op mijn urine plaatsneemt op het toilet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Nee, ze wordt pas zwanger als er levende zaadcallen van jou in haar vagina komen en die vervolgens een eicel van haar bevruchten.
Zaadcellen komen meestal niet voor in je urine. Alleen als je kort voor het plassen bent klaargekomen kunnen ze wel in je urine zitten. Zaadcellen kunnen echter niet tegen urine en gaan er direct van dood. Die kunnen haar eicel dus ook niet bevruchten, zelfs al zouden ze in haar vagina komen (en die kans lijkt me al erg klein.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het was een casus van een client op mijn werk. Werk in een psychiatrisch ziekenhuis. Was benieuwd hoe in deze huidige tijd mensen erop zouden reageerden. Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Nee, van urine word je niet zwanger.
Reddie