wat kan mijn buikkrampen zijn?

Sinds vrijdag avond, heb ik al last van buikkrampen, het begon eerst boven in de buik, en heb nu last van krampen onder in de buik.
het is geen obstipatie want kan gwn naar de wc, ik kan geen onverwachte bewegingen maken, als ik hoest, gil ik het uit van de pijn
moet rustig gaan zitten anders krijg ik pijnscheuten, en de rest van de dag door krampen...
moet namelijk ook niet ongesteld worden
plus dat mn onderbuik opgezet is en een hele harde buik, kan er zelfs niet aanzitten, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Huisarts
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik vind de informatie te weinig om hier een goed oordeel over te geven, maar als ik jou was zou ik zeker contact opnemen met de huisartsenpost om een en ander uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toch advies s opgevolgd lig al 2 dagen.in het ziekenhuis, het is geen.blinde darm ontsteking
Maar een ontsteking.in mn dunne darm Bedankt.x
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fijn dat je dat nog even laat weten.. Da's nog best ernstig.

Het beste antwoord

Als je op je tenen gaat staan, en dan weer stevig op je hielen terugvalt doet dat ook pijn? Dan is zeker dat jouw blindedarm de veroorzaker is. Gelijk morgenvroeg maar naar de huisarts!
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja kan ook nie stampen.. zeg maar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet morgen, nu naar de arts. Een blindedarm ontsteking moet snel behandeld worden om buikvliesontsteking te voorkomen.

Andere antwoorden (1)

Zou even de huisartsenpost bellen, kan een blindedarm ontsteking zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die heb ik gisteren ook al gebeld, en die zeiden .. kijk het weekend ff aan
en als het maandag nie weg is moest ik mn huis arts bellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon nog een keer bellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Bel nog een keer, zeg dat het zo ernstig is, dat het niet te houden is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje, hopen dat ze het serieus nemen... zijn hier altijd van die mensen die je niet serieus nemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je gezegd dat je buik hard aanvoelt? Dat is meestal wel een alarmsignaal.. Een patiënt die meerdere keren belt op één avond is dat trouwens ook. Gewoon weer bellen, verhaal nog eens uitleggen, zeggen dat plotse bewegingen en hoesten heel erg pijnlijk is en dat je echt zorgen maakt. Kan me niet voorstellen dat ze je dan niet willen zien. Is er iemand met een auto die je kan brengen? Niet zelf gaan rijden hoor!